Next Forum » Next » Ledenartikelen » Animal Crossing: Let's Go to the City 1 stem(men) - Gemiddelde waardering: 4.001 stem(men) - Gemiddelde waardering: 4.001 stem(men) - Gemiddelde waardering: 4.001 stem(men) - Gemiddelde waardering: 4.00
Pagina uitprinten | Vriend aanbevelen | Voeg onderwerp aan favorieten toe
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Auteur
Bericht « Vorig onderwerp | Volgend onderwerp »
Glennodude
Simply Next


Berichten: 5

Animal Crossing: Let's Go to the City Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Animal Crossing: Let's Go to the City

Waarom is het leven zo chaotisch en zo moeilijk? Elke dag een vreselijk ongeval of een natuurramp? In Animal Crossing: Lets Go to the City is dit absoluut verleden tijd! Kruip met Animal Crossing in je Nintendo Wii en leid een tweede leven!

In Animal Crossing: Lets Go to the City kun je geheel een nieuw leventje leiden! Vissen vangen om geld te verdienen of een betere relatie met je buren maken? Het kan allemaal! Kies je eigen huis, betaal je huur af en niet te vergeten: koop je eigen meubels voor je huis!

Qua gameplay is er bijna niks veranderd ten opzichte van de DS-versie. Wanneer je Animal Crossing voor het eerst speelt, word je begeleid door Rover; een zeurende kat die je warm ontvangt in de game. Het eerste wat hij je vraagt is natuurlijk je naam. Daarna herkent Rover hoogst waarschijnlijk je geslacht aan de hand van je naam die je ingevoerd hebt. Als alles naar wens is verlopen, kan je je eigen dorp zelf een naam geven wat naar mijn mening wel tof is! Zo komt de naam van je dorp meerdere keren in het spel voor en word je je dorpsnaam al heel snel gewoon. Wanneer al je persoonlijke gegevens opgeslagen zijn, kom je aan in je eigen dorp. Het eerste wat je zal moeten doen is zelf een huisje uitkiezen. Er zijn slechts vier huizen over dus heb je maar weinig om uit te kiezen. Na het kiezen van je eerste huisje, ontmoet je al heel snel je eerste buurtbewoner genaamd Tom Nook; een wijze wasbeer die eigenaar is van de plaatselijke supermarkt. Hij biedt je al meteen een part-time job aan om de buurt nog beter te leren kennen en om een betere relatie met Tom Nook te krijgen. Je hoeft enkel maar een paar kleine klusjes te klaren en daarna ben je helemaal vrij! Je kan vissen, insecten- of vlinders vangen, fossielen opgraven, & Je kan eigenlijk heel veel en daarom is de game vrij doelloos. Je leidt gewoon je tweede leventje en je ziet maar wat er de komende 364 dagen gebeurt.

Iets heel nieuws is natuurlijk de grote stad! Je kan wanneer je maar wilt rechtstreeks de bus naar de stad nemen om zo een aantal dure winkels te bezoeken. In de stad kun je je haar een totaal nieuwe stijl geven bij de kapper, de hele dure winkel GracieGrace bezoeken of een kijkje komen nemen in het theater. Veel van deze winkels waren ook al te vinden in het vorige deel, maar alleen zijn deze naar de stad verhuisd. De stad werd alleen maar in de game gestopt voor een heel klein beetje verandering, maar heel veel is er dus niet veranderd qua activiteiten en winkels.

Soms vindt er bij Animal Crossing ook een event plaats, zoals het aftellen van oud naar nieuw. Er zijn echt heel wat events om je steeds mee te amuseren! Elke zaterdag komt ook K.K. Slider (onze favoriete zingende hond) even langs om speciaal een liedje voor jou te komen spelen. Zonder events zou Animal Crossing eerlijk gezegd een beetje saai zijn.

De Wi-Fi functie is ook niet veel veranderd sinds het vorige deel. Het is wel heel handig om je vrienden hun dorp te bezoeken om Bells te verdienen. De manier waarop je andermans dorp bezoekt is heel simpel en weer hetzelfde: de ene zet zijn poort open en de andere kiest ervoor om een geopende poort te zoeken. Voer een vriend zijn friendcode in en wacht tot hij zijn poort opent. Ga daarna een gezellig dagje vissen of chat met elkaar door middel van het keyboard te gebruiken onderaan in beeld. Wat zeg ik nou, chatten? Eigenlijk kan je ook gewoon met elkaar spreken door de Nintendos nieuw snufje dat bij de game zit. Met Wii Speak kan je heel simpel met iedereen communiceren door gewoon te praten. Dat is eigenlijk één van de beste verandering voor de Nintendo Wii sinds het deel voor de DS.

De muziek is het enige waar ik een beetje teleurgesteld in ben. Ik zag het wel al een beetje aankomen aangezien het vorige deel ook niet zo goed was qua muziek. Als je niet zo van de muziek houdt, zet dan gewoon je geluid af.

De graphics zijn logischerwijs beter dan die van Wild World. Alles ziet er ongeveer het zelfde uit behalve dat de graphics van de Wii-versie net iets werden opgepoetst en alles scherper werd gezet. Aan de graphics valt er dus niks op te merken en je kan dus gewoon lekker spelen in jouw kleurrijk dorpje.

Conclusie

Al bij al is deze game absoluut niet slecht! Het was wel een beetje jammer dat Nintendo bijna niks heeft veranderd in vergelijking met het vorige deel, maar daar merkt natuurlijk een nieuwkomer van de Animal Crossing-reeks niks van. De graphics werden wat opgepoetst en wat scherper gezet en zo dwaal je helemaal weg in de game. Hou jij van doelloze games en wil je een beter leven? Ga dan nu naar de winkel en schaf Animal Crossing: Lets Go to the City aan!

8.0

04-01-2009 18:57 Glennodude is offline Stuur een email naar Glennodude Zoeken naar berichten van Glennodude Voeg Glennodude toe aan je vrienden lijst
Matthew
Eindredacteur




Berichten: 274

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Je schrijft goed, maar ik vind dat je iets te vaak vergelijkt met een andere editie. Stel dat ik Wild World niet heb, wat dan? Dan wil ik niet steeds weten dat het een uitgebreide Wii-port. Je moet er altijd proberen van uit te gaan dat een lezer geen kennis heeft. Dan vertel je meestal al een flink stuk meer. Ik weet bijvoorbeeld niet wat er leuk is aan het vangen van vissen en insecten, het verzamelen van fossielen, ...

Je artikel hangt wel mooi samen, maar is te druk. Voeg wat plaatjes toe, gebruik wat humor, maak het iets minder zakelijk.

Verder heb ik het met plezier gelezen. Ik kan niet wachten op je volgend artikel!

__________________

08-01-2009 19:32 Matthew is offline Homepage van Matthew Zoeken naar berichten van Matthew Voeg Matthew toe aan je vrienden lijst Voeg Matthew toe aan je contact lijst
 
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Ga naar:

Powered by Burning Board Lite 1.0.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH
Nederlandse vertaling door Zidane007nl