Next Forum » Next » Ledenartikelen » Top 5 beste games allertijden
Pagina uitprinten | Vriend aanbevelen | Voeg onderwerp aan favorieten toe
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Auteur
Bericht « Vorig onderwerp | Volgend onderwerp »
Beele


Berichten: 3

Top 5 beste games allertijden Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

5. Metroid Prime




Metroid Prime is echt een game waarin je door word opgeslokt. Je ziet alles door het vizier van Samus Aran. Het leuke is dat als je in een gebied met veel rook komt, dan wordt je vizier beslagen. Als je onderwater bent geweest, zie je de druppels op je vizier. Hierdoor raak je meer betrokken in de game en word het veel realistischer. De omgevingen zijn heel erg mooi, Phendrana drifts is mijn favoriet gebied. De boss battles zijn echt heel vet. Net zoals bij Zelda krijg je steeds meer items en word de game diepgaander. Heel veel dingen om je heen kun je scannen met je vizier, als je dit doet krijg je informatie over het voorwerp/vijand die je altijd wanneer je maar wilt kunt bekijken. Als je alle items en alles scant in het spel, krijg je een verassing te zien. Samengevat: Een zeer leuke game met heel veel sfeer. Een topper!

4. Super Mario 64


Super Mario 64 is mijn favoriete platformer, Het was mijn eerste stap van 2D naar 3D. De graphics waren toen adembenemend mooi. Het verzamelen van alle 120 sterren was geweldig om te doen. De levels waren allemaal heel erg leuk en het eindgevecht met Bowser was echt fantastisch. Het kasteel waarin je ronddwaalde was groot. Je kon in de schilderijen springen om naar een level te gaan en zoveel mogelijk sterren te verzamelen. Door die sterren open je weer nieuwe gebieden. Om alle sterren te verzamelen duurde wel een tijdje, als je alle sterren had verzameld gebeurde er iets. Een leuk level vond ik Tick Tock Clock. Daar zat je in de binnenkant van een enorme klok. Alles om je heen bewoog! Als je dit level wilt betreden moest je door de tikkende klok op de allerhoogste verdieping van het kasteel gaan. Als je door de klok heen ging en de wijzers stonden op precies 12 uur gebeurde er iets speciaals. Het hele level stond stil! Je kon nu gemakkelijker de sterren in het level bemachtigen. Dit soort kleine dingetjes zijn heel erg leuk gedaan. Super Mario 64 is een geweldige game.






3. The Legend of Zelda: Ocarina of Time





Dit is zeker weten de beste Zelda game van allemaal. Een prachtig avontuur met epische boss fights. De puzzels waren slim bedacht, de game was niet al te makkelijk en de omgevingen waren prachtig. De muziek was mooi om naar te luisteren. Wat ik vooral vet vond is dat je als de jonge Link en de oudere Link kon spelen. De negen dungeons die in het spel zitten zijn allemaal heel mooi uitgewerkt, in iedere dungeon krijg je een item dat je nodig hebt om door die kerker heen te komen. De leukste vond ik de Fire Temple, waar je een zeer grote hamer kreeg en vervolgens een soort van Mini-game speelt tegen de eindbaas Volvagia. Je speelt dan een soort grappige variant op het spel Whack a Mole. Ik ging altijd vaak naar het dorpje van Hyrule (daar draaide altijd zon leuke muziek) En ik voelde me echt in het spel gesleept. Er kwam nooit een moment waar ik dacht: Bah, wat is dit saai! Er was altijd wel iets te doen. De laatste Boss Fight is eentje van de beste die ik ooit heb meegemaakt, de duistere sfeer, de spannende muziek alles was gewoon geweldig. Zelda: Ocarina of Time is de beste N64 games die ik heb gespeeld. Ik heb er vele goed herinneringen aangehouden en hoort gewoon bij mijn top 3.


2. Super Smash Bros. Melee


Super Smash Bros. Melee is de droom van elke Nintendo-fan. Al je favoriete personages uit verschillende games die het tegen elkaar opnemen. Ik kon niet wachten totdat deze game uitkwam, het wachten duurde ontzettend lang! Eindelijk kwam er een vervolg op Super Smash Bros. op de N64. Ik speelde de allereerste keer met Link op Hyrule Castle. Wat een geweldig moment was dat. De besturing was gewoon top. En dan had je nog al die events, 25 speelbare personages, veel verschillende stages, homerun contests, en trofeen die je kunt verzamelen. Er is nu ook genoeg te doen als je in je eentje speelt. Super Smash Bros. Melee is waarschijnlijk de game die ik het meest gespeeld van allemaal. Het word nooit saai en blijft leuk om te spelen. Ik heb helemaal niks met Fighting games zoals Tekken, Street Fighter, en Dead or Alive. Super Smash Bros. Melee is totaal anders je hebt veel meer controle over het personage dat je bestuurt en je bent niet afhankelijk aan al die vervelende knoppen combinaties zoals in normale Fighting Games. Wat ik wel jammer vind is dat sommige characters totaal overbodig zijn. Waarom hebben ze Dr. Mario als apart personage erin gestopt? Waarom kan hij niet gewoon een ander kostuum voor Mario zijn? Pichu was ook niet nodig geweest vind ik. Meer minpunten weet ik niet te vertellen. Super Smash Bros. Melee is een van de beste games aller tijden. Op naar nummer een!



1. Paper Mario: The Thousand Year Door




Wat!?!? Paper Mario op nummer een?!? Inderdaad.. Beter dan deze game kan het niet worden. Paper Mario is het meest fantasievolle, kleurrijkste, grappigste, en leukste spel wat ik ooit gespeeld heb. Ik weet dat ik Super Smash Bros. Melee een stuk vaker heb gespeeld. Maar het gaat mij om de ervaring van het spel, wat het met je doet. Ik heb veel genoten van Paper Mario alles is gewoon geweldig. De muziek is mooi, de graphics zijn heel er kleurrijk en de gameplay zit heel erg leuk in elkaar. Het is misschien niet zo lang en diepgaand als andere Role Playing Games maar Paper Mario is gewoon de leukste van allemaal. Elke chapter in Paper Mario heeft zijn eigen apart verhaal. Chapter 3 is een van mijn favorieten. Je zit in een vecht toernooi en moet tegelijk misdaden oplossen. Later in dat chapter krijg je hulp van een kleine Yoshi. Je mag hem zelf een naam geven en heeft een willekeurige kleur. Paper Mario zit vol humor en grappige momenten. De leukste chapter vind ik chapter 6. Waar je in een trein zit en een mysterie moet oplossen samen met een pinguin. Het is moeilijk uit te leggen waarom ik Paper Mario zo leuk vind, het is gewoon een heel mooi avontuur. De dialogen tussen de personages in het spel zijn heel erg leuk bedacht, de game ziet er zeer mooi uit. Allemaal felle kleurtjes, en daar hou ik van. Het idee dat Mario in een Vliegtuig, boot en andere dingen kan veranderen vind ik heel creatief gedaan. Tussen elke chapter door kun je als Peach en zelfs als Bowser spelen. Paper Mario op de N64 is geweldig maar Paper Mario: The Thousand Year Door vind ik veel beter. Een terechte nummer een!

15-03-2009 20:59 Beele is offline Stuur een email naar Beele Zoeken naar berichten van Beele Voeg Beele toe aan je vrienden lijst
japanfreak
Next Step




Berichten: 125

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Hey! Beele :P

Het zijn natuurlijk wel allemaal meningen:P paper mario vind ik best leuk... Toch is mijn top 5:

5: Metroid (NES) XD
4: Fire Emblem series
3: Super Smash Bros. series
2: Mario Galaxy
1: Zelda series

Mijn top 5 verandert van tijd tot tijd:P Dus... Ik ken zoveel briljante games (Ook Super mario bros. 3 en Mario World zijn uitstekend) Ik ben nu even ULTRAUBERHYPERPOWEROFOVER9000MEGAFALCONPUNCHES8-BITFAN! dus daarom al die 8-bit gamestong

__________________
Lees http://next-games.nl/forum/thread.php?threadid=1233&sid=

15-03-2009 23:40 japanfreak is offline Homepage van japanfreak Zoeken naar berichten van japanfreak Voeg japanfreak toe aan je vrienden lijst AIM Schermnaam: Aim da power of destruction!! YIM schermnaan: It's over 9000!!!!!!!!!!!!!!!!
Lavi
Next Thing




Berichten: 2667
Warned(1)

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Mario Bros. 3 is idd ontzettend leuk : p

__________________

16-03-2009 00:38 Lavi is online Homepage van Lavi Zoeken naar berichten van Lavi Voeg Lavi toe aan je vrienden lijst
Exince
Sony Fanboy




Berichten: 661
Warned(2)

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Is dat die ene die ook op de GBA is?

__________________
Ik heb een PS3, PSP en een (wii & ps1 waar ik niets mee doe).
Ik had een gamecube, nintendo DS, gameboy
VEDETTE, HELD, Keizer,Exince

16-03-2009 17:38 Exince is offline Homepage van Exince Zoeken naar berichten van Exince Voeg Exince toe aan je vrienden lijst AIM Schermnaam: http://www.designstart.org YIM schermnaan: http://www.designstart.org
Lavi
Next Thing




Berichten: 2667
Warned(1)

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Daar kwam een remake ervan op ja.

__________________

16-03-2009 18:12 Lavi is online Homepage van Lavi Zoeken naar berichten van Lavi Voeg Lavi toe aan je vrienden lijst
Exince
Sony Fanboy




Berichten: 661
Warned(2)

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Hehe, die speel ik af en toe

__________________
Ik heb een PS3, PSP en een (wii & ps1 waar ik niets mee doe).
Ik had een gamecube, nintendo DS, gameboy
VEDETTE, HELD, Keizer,Exince

Dit bericht is 1 keer gewijzigd, het is laatst gewijzigd door Glenn op 16-03-2009 om 23:15.

16-03-2009 22:20 Exince is offline Homepage van Exince Zoeken naar berichten van Exince Voeg Exince toe aan je vrienden lijst AIM Schermnaam: http://www.designstart.org YIM schermnaan: http://www.designstart.org
japanfreak
Next Step




Berichten: 125

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Foei! Das illegaal! net als die kut ***

__________________
Lees http://next-games.nl/forum/thread.php?threadid=1233&sid=

Dit bericht is 1 keer gewijzigd, het is laatst gewijzigd door Glenn op 16-03-2009 om 23:15.

16-03-2009 22:54 japanfreak is offline Homepage van japanfreak Zoeken naar berichten van japanfreak Voeg japanfreak toe aan je vrienden lijst AIM Schermnaam: Aim da power of destruction!! YIM schermnaan: It's over 9000!!!!!!!!!!!!!!!!
Glenn
Administrator




Berichten: 541

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Yep, en we praten niet over illegale praktijken.

Dus terug ontopic! Wink

__________________

16-03-2009 23:14 Glenn is offline Homepage van Glenn Zoeken naar berichten van Glenn Voeg Glenn toe aan je vrienden lijst AIM Schermnaam: CaliVirus1990@aim.com
Bram
Next Thing


Berichten: 2082
Warned(1)

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Goed dat je voor je mening uitkomt maar daarom zijn het niet de 5 beste spellen ooit, het zijn gewoon jouw favoriete games, het Zijn ook allemaal nintendo games dus dit is geen betrouwbare bron, mischien ff vetmelden dat het om je mening gaat

__________________
-"This is the greatest case of false advertising I’ve seen since I sued the movie “The Never Ending Story.”"
-""Oh, so they have Internet on computers now!"
-"Vampires are make-believe, like elves, gremlins, and Eskimos."

16-03-2009 23:37 Bram is offline Stuur een email naar Bram Zoeken naar berichten van Bram Voeg Bram toe aan je vrienden lijst
Beele


Berichten: 3

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Het bestaat inderdaad uit mijn mening. Ik heb ook geen Playstations gehad ofzo dus.
Dit is puur mijn mening jij hoeft die niet over te nemen! :P denk ik

17-03-2009 09:19 Beele is offline Stuur een email naar Beele Zoeken naar berichten van Beele Voeg Beele toe aan je vrienden lijst
japanfreak
Next Step




Berichten: 125

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

IDD, maar alle spellen in je top 5 vind ik wel leuk:D

EDIT: Ik ben het trouwens helemaal met je eens met die fighters. Ik vind tekken saai, net als al die anderen! Je hebt altijd van die vervelende knoppen combinaties en springen is gewoon naar boven drukken! Heel vervelend knopje. De smash bros serie is echt fantastisch! Hij pwnt alle saaie rotseries! De enige paar fight spellen waar ik ook van heb genoten zijn alleen op de nes uitgekomen (zoals double dragon 1 en 2)

__________________
Lees http://next-games.nl/forum/thread.php?threadid=1233&sid=

Dit bericht is 1 keer gewijzigd, het is laatst gewijzigd door japanfreak op 17-03-2009 om 14:39.

17-03-2009 10:15 japanfreak is offline Homepage van japanfreak Zoeken naar berichten van japanfreak Voeg japanfreak toe aan je vrienden lijst AIM Schermnaam: Aim da power of destruction!! YIM schermnaan: It's over 9000!!!!!!!!!!!!!!!!
Beele


Berichten: 3

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Ik ben trouwens je hoofdredactuer op nintendo-wii. Dezelfde dus... voor als je het niet doorhad Japanfreak/Max

17-03-2009 17:55 Beele is offline Stuur een email naar Beele Zoeken naar berichten van Beele Voeg Beele toe aan je vrienden lijst
japanfreak
Next Step




Berichten: 125

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Ik weet het:P Ik zei volgens mij ook: hoi beele XD

__________________
Lees http://next-games.nl/forum/thread.php?threadid=1233&sid=

17-03-2009 18:26 japanfreak is offline Homepage van japanfreak Zoeken naar berichten van japanfreak Voeg japanfreak toe aan je vrienden lijst AIM Schermnaam: Aim da power of destruction!! YIM schermnaan: It's over 9000!!!!!!!!!!!!!!!!
Draconus


Berichten: 2

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Mijn top 5:

5. GTA: Chinatown Wars

Drugs dealen, typische humor, gewaagde zet (ja, Rockstar HEEFT blijkbaar ballen), goed neergezet verhaal, (weeral relatief) ingewikkelde plotlijnen, betere gps dan alle racegames tezamen, CHINEZEN & JAMAICANEN IN 1 GAME!


4. Kirby Super Star Ultra

Een stuk of 10 games, de ene pakken moeilijker dan de andere, zeer toegankelijk, maar toch een uitdaging, een geweldig concept (eigenschappen van vijanden overnemen), co-op, hoge herspeelbaarheid, KIRBY!


3. Guitar Hero: World Tour

Gemakkelijk concept, grote waaier moeilijkheidsgraden, veel vrijheid, Music Studio (hoewel ik er niets deftig mee kan maken), inventieve gameplay met (relatief) realistische besturing, zalige multiplayer, LA BAMBA!


2. The World Ends With You

Nieuw concept, beste verhaallijn die ik ooit gezien heb in een game, karakterontwikkeling beter dan die in de meeste boeken, met enkel touch-control toch een stuk of 300 verschillende aanvallen ter beschikking hebben, soundtrack om ú tegen te zeggen, TIN PIN SLAMMER!


1. Super Smash Bros. Brawl

God, waar moet ik beginnen? 4 verschillende besturing, 9 verschillende AI's, 5 verschillende moeilijkheidsgraden voor meer dan 5 modes die elk een verslavende werking hebben (Sub-space Emissary, Classic, Boss Battles, All-star, VS mode), multiplayer is erg competitief en geeft je bakken voldoening, want trainen brengt in deze game echt wel iets op, 35 personages met elk een verschillende vechtstijl, heeft zichzelf niet verneukt door motion-control te misbruiken, een van de enige, zoniet dé enige game op wie waar Sonic inzit en die niet veel buzz genereert en dan flopt, ZERO SUIT SAMUS (heetste gamecharacter ooit, misschien gelijkspel met Lara Croft, maar Lara heeft geen strak jumpsuit, een stun-gun en een zweepje XDDDD)

more than 'nuff said.

25-03-2009 20:06 Draconus is offline Stuur een email naar Draconus Zoeken naar berichten van Draconus Voeg Draconus toe aan je vrienden lijst
 
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Ga naar:

Powered by Burning Board Lite 1.0.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH
Nederlandse vertaling door Zidane007nl