Next-Games > Forum » Next » Ledenartikelen » [PC] World of Goo review
Pagina uitprinten | Vriend aanbevelen | Voeg onderwerp aan favorieten toe
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Auteur
Bericht « Vorig onderwerp | Volgend onderwerp »
Folkert
Simply Next




Berichten: 49

[PC] World of Goo review Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina


----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is misschien meer een review gericht op de subjectieve kant.
Ik wou weer eens wat anders proberen, ditmaal dus iets met Photoshop gemaakt. Ik ben echt geen held in zulk soort dingen te maken, maar het kan er denk ik wel mee door.
Artikel even snel tussen het leren van de aankomende examens en het werken gemaakt. Er zullen vast nog wel wat fouten inzitten, want ik heb er niet erg veel tijd ingestoken.

Post Scriptum: Dit artikel staat ook op de site NDomain, gepost door mij en ik zet de review misschien binnekort nog wel op meerdere sites.

Dit bericht is 1 keer gewijzigd, het is laatst gewijzigd door Folkert op 11-05-2009 om 11:32.

11-05-2009 11:29 Folkert is offline Stuur een email naar Folkert Homepage van Folkert Zoeken naar berichten van Folkert Voeg Folkert toe aan je vrienden lijst
Schotenaar
Eindredacteur




Berichten: 591

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Altijd leuk zo'n compleet andere recensie, maar jammer genoeg niet bijster origineel. Het lijkt me nogal afgekeken van deze memberrecensie die tevens ook over World of Goo gaat...

__________________

11-05-2009 15:20 Schotenaar is offline Homepage van Schotenaar Zoeken naar berichten van Schotenaar Voeg Schotenaar toe aan je vrienden lijst
Lavi
Next Thing




Berichten: 2731
Warned(2)

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Ik heb hem nog maar voor de helft gelezen, maar het klinkt al erg interessant! Verder vind ik de manier van opbouw ( als in de plaatsing van afbeeldingen en tekst) zéér geslaagd!

__________________

11-05-2009 15:23 Lavi is offline Homepage van Lavi Zoeken naar berichten van Lavi Voeg Lavi toe aan je vrienden lijst
Folkert
Simply Next




Berichten: 49

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

quote:
Origineel gepost door Schotenaar

Altijd leuk zo'n compleet andere recensie, maar jammer genoeg niet bijster origineel. Het lijkt me nogal afgekeken van deze memberrecensie die tevens ook over World of Goo gaat...


Yep klopt, die heb ik ook gelezen. Maar zulke recensies waren er al veel eerder, ook voor de recensie van Martijnjuh. Tja, dat het beide World of Goo-recensies zijn is gewoon puur toeval. Ik wou altijd al eens een World of Goo-recensie schrijven.
Ik kan mij nog een Nederlandse website herinneren, die alleen maar zulke Photoshop-recensies maakte, alleen is de site helaas nooit doorgebroken.

En natuurlijk gaat het niet alleen om de lay-out die misschien wel het meeste opvalt. Ik vond het in elk geval een leuk experiment. Als ik er nog eens een andere maak, probeer ik misschien wel een opbouw die iets origineler is. Zoals ik al zei ben ik niet iemand die erg goed met Photoshop over de weg kan, dus ik wou het eerst wat simpel en overzichtelijk houden.
--------------------------------------------------
Alle twee bedankt voor jullie reactie! Happy

Dit bericht is 1 keer gewijzigd, het is laatst gewijzigd door Folkert op 11-05-2009 om 17:11.

11-05-2009 17:09 Folkert is offline Stuur een email naar Folkert Homepage van Folkert Zoeken naar berichten van Folkert Voeg Folkert toe aan je vrienden lijst
Lavi
Next Thing




Berichten: 2731
Warned(2)

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Ik heb nu World Of Goo voor op mijn pc. Het bevalt me érg goed! Ziet er leuk uit, leuke gameplay en de muziek is ook erg vermakelijk in de game! Bedankt Folkert! =D

__________________

11-05-2009 21:26 Lavi is offline Homepage van Lavi Zoeken naar berichten van Lavi Voeg Lavi toe aan je vrienden lijst
Folkert
Simply Next




Berichten: 49

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Haha, hartstikke mooi. Dat is altijd leuk om te horen Yaay!

11-05-2009 22:06 Folkert is offline Stuur een email naar Folkert Homepage van Folkert Zoeken naar berichten van Folkert Voeg Folkert toe aan je vrienden lijst
Lavi
Next Thing




Berichten: 2731
Warned(2)

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Ik ben nu in wereld 2, en het is in eens wel een stuk moeilijker xD Met die windmolens en ballonnen en regendruppels en zo.

__________________

12-05-2009 13:22 Lavi is offline Homepage van Lavi Zoeken naar berichten van Lavi Voeg Lavi toe aan je vrienden lijst
Folkert
Simply Next




Berichten: 49

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Wacht maar, wacht maar... je krijgt nog een paar pittige levels voor je kiezen gedrukt. Over het algemeen vond ik het spel erg goed te doen wat betreft de moeilijkheidsgraad (op een paar erg leuke en pittige levels na).
Wereld twee vond ik erg mooi, met al die windvlagen op je scherm.

Dit bericht is 1 keer gewijzigd, het is laatst gewijzigd door Folkert op 12-05-2009 om 17:00.

12-05-2009 16:58 Folkert is offline Stuur een email naar Folkert Homepage van Folkert Zoeken naar berichten van Folkert Voeg Folkert toe aan je vrienden lijst
wolvenlied
Just Next




Berichten: 22

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Ik heb die spel ook en het is uren plezier. Gewoon ook mega leuk bedacht en in elkaar gestoken:)

__________________

14-06-2009 11:09 wolvenlied is offline Stuur een email naar wolvenlied Homepage van wolvenlied Zoeken naar berichten van wolvenlied Voeg wolvenlied toe aan je vrienden lijst
 
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Ga naar:

Powered by Burning Board Lite 1.0.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH
Nederlandse vertaling door Zidane007nl