Next-Games > Forum » Next » Ledenartikelen » Rayman Raving Rabbids: TV Party
Pagina uitprinten | Vriend aanbevelen | Voeg onderwerp aan favorieten toe
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Auteur
Bericht « Vorig onderwerp | Volgend onderwerp »
Glennodude
Simply Next


Berichten: 11

Deleted Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Deleted copyrights

Dit bericht is 1 keer gewijzigd, het is laatst gewijzigd door Glennodude op 24-09-2009 om 17:29.

09-07-2009 13:39 Glennodude is offline Stuur een email naar Glennodude Zoeken naar berichten van Glennodude Voeg Glennodude toe aan je vrienden lijst
Schotenaar
Freelancer




Berichten: 598

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Goh, ik ga er even geen doekjes om winden (misschien is het niet leuk om te horen, maar een redacteur moet daar tegen kunnen), ik vind dit echt niet schitterend geschreven.

Je inleiding is erg kort en de eerste zin vind ikzelf enorm vreemd...

Rabbids schrijf je soms met en soms zonder hoofdletter, maak daarin een keuze.

DE stuipen op het lijf jagen.

tv is met kleine letters.

Zo worden ze verbonden met Rayman's TV-antenne en worden ze rechtstreeks de TV ingedonderd, zowel letterlijk als figuurlijk.
==> Wat bedoel je met figuurlijk?

Wii Remote is gewoon van elkaar zonder liggend streepje.

Verspreid = VD dus ZONDER DT!

In de tweede alinea begin je telkens met het woordje 'zo' = erg irritant.

Ga gewoon naar de online modi en laat zien hoe goed jij in Rayman Raving Rabbids: TV Party bent.
==> modUS (je begrijpt duidelijk de inbreng van het Latijn niet in de Nederlandse taal).

Zoals de meesten al weten is er bij elk kanaal wel die vervelende reclame die wel eeuwen kan duren en waar je je echt kan aan ergeren.
==> Komma tussen 2 pv's
==> Tweemaal 'wel'

---------------
En hier ga ik het bij laten, ik ben namelijk niet jouw eindredacteur. Gewoon een tip voor in de toekomst: probeer die Nederlandse taal beter te beheersen, want anders ben je wat mij betreft echt niet de titel redacteur waardig Unhappy Yep

__________________

09-07-2009 14:43 Schotenaar is offline Homepage van Schotenaar Zoeken naar berichten van Schotenaar Voeg Schotenaar toe aan je vrienden lijst
Glennodude
Simply Next


Berichten: 11

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Dit zou best wel kloppen want dit is een review van 2008. Binnekort komen er nog recentere reviews aan, Schotenaar. Bedankt voor je kritiek!

P.S.: voor recentere artikel moet je maar een kijkje komen nemen op Tgdb. Deze artikelen plaats ik maar een tijdje later hier op Next. ;)

Dit bericht is 1 keer gewijzigd, het is laatst gewijzigd door Glennodude op 09-07-2009 om 14:56.

09-07-2009 14:49 Glennodude is offline Stuur een email naar Glennodude Zoeken naar berichten van Glennodude Voeg Glennodude toe aan je vrienden lijst
Schotenaar
Freelancer




Berichten: 598

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

quote:
Origineel gepost door Glennodude

Dit zou best wel kloppen want dit is een review van 2008. Binnekort komen er nog recentere reviews aan, Schotenaar. Bedankt voor je kritiek!

P.S.: voor recentere artikel moet je maar een kijkje komen nemen op Tgdb. Deze artikelen plaats ik maar een tijdje later hier op Next. ;)


Waarom pas je deze reviews dan niet aan aan je schrijfstijl nu? Of plaats meteen recente artikelen, dat lost alles op xD

__________________

09-07-2009 16:01 Schotenaar is offline Homepage van Schotenaar Zoeken naar berichten van Schotenaar Voeg Schotenaar toe aan je vrienden lijst
Glennodude
Simply Next


Berichten: 11

Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Deze review aanpassen aan mijn eigen schrijfstijl gewoon om deze op Next te plaatsen is een beetje onnodig. Recente artikelen plaats ik eerst op de website waar ik voor schrijf en pas een maand later (of langer) zet ik deze op andere website's. ;)

09-07-2009 17:09 Glennodude is offline Stuur een email naar Glennodude Zoeken naar berichten van Glennodude Voeg Glennodude toe aan je vrienden lijst
 
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Ga naar:

Powered by Burning Board Lite 1.0.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH
Nederlandse vertaling door Zidane007nl