Next-Games > Forum » Next » Ledenartikelen » Sonic Unleashed [2008]
Pagina uitprinten | Vriend aanbevelen | Voeg onderwerp aan favorieten toe
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Auteur
Bericht « Vorig onderwerp | Volgend onderwerp »
Glennodude
Simply Next


Berichten: 11

Sonic Unleashed [2008] Beantwoorden met Citaat Wijzig/Verwijder Bericht Reporteer Bericht bij een Moderator       IP Informatie Ga naar de top van deze pagina

Alweer eentje van 2008 (toen was ik nog geen volwaardige redacteur) Toch zet ik hem even online om deze dan later te vergelijken met mijn ledenartikelen die ik nog online ga zetten.
-------------------------------------------------------------------------------
Alweer een nieuw deel van Sonic the Hedgehog is verschenen voor de Nintendo Wii. Het bleef altijd maar die snelle egel die door de straten van alle stadjes en dorpjes raasde. Tijd voor SEGA om iets nieuws te proberen. Sonic en 'Mister Monster Guy'!
Sonic was altijd maar hetzelfde, maar toch bleef deze schitteren bij de verkoopcijfers! SEGA besloot om iets nieuws te proberen ondanks die mooie verkoopcijfers. Sonic blijft gewoon Sonic bij daglicht, maar wanneer de zon onder gaat verschijnt Sonic Werehog; een eng, verschrikkelijk monster dat voor niemand bang is! Ik vond het in ieder geval heel spijtig dat SEGA zoiets in de game verwerkte. Alle snelheid in de game verdwijnt en wanneer ik aan een nacht level moet beginnen, begin ik al te vloeken.

Het verhaal is ongeveer hetzelfde als alle andere Sonic avonturen. Je aartsvijand Dr. Eggman probeert alweer de wereld te veroveren. Dit keer meent hij het serieus en heeft hij ondertussen de planeet in stukjes vernietigd. Het is dus aan jou om alle stukjes van de planeet bijeen te rapen en ze terug in elkaar te puzzelen. Je vrienden staan natuurlijk weer paraat om je te helpen en vergeet zeker niet je kleine grappige partner; een kleine, vliegende elf die verzot is op ijs. Hij is zijn geheugen verloren en gaat samen met jou opzoek naar een oplossing.

Zoals ik eerder al zei, het verschil tussen de dag en nacht levels zijn heel groot. De nacht levels nemen de snelheid van de game weg en dat is absoluut een minpunt! De nacht levels hadden er niet bij moeten zitten, alhoewel die toch een klein beetje voor afwisseling zorgen.

De graphics zijn absoluut super, voor een Wii game dan toch. Je mag zeker de PS3-versie nog niet gezien hebben voor je de Wii versie koopt, anders ga je vergelijken en verkies je natuurlijk de PS3-versie! Voor de graphics is deze game zeker een must-have voor de Wii.

Ik ben heel blij met de besturing van deze game ten opzichte dan die van Sonic & the Secret Rings! Bij het vorige deel kon je Sonic van links naar rechts bewegen door gewoon de Wii Remote te kantelen. Nu raas je met Sonic door alle straatjes door simpelweg je Nunchuck naar de juiste richting te bewegen. Springen doe je gewoon met de A-knop van de Wii Remote. Sonic gaat soms veel te snel, waardoor je niet goed ziet waar je loopt maar dat neemt je plezier zeker niet weg!

Deze game is absoluut een must-have voor de Nintendo Wii! Hou je van Sonic en van zijn snelheid? Dan moet je deze game gewoon kopen! Het is wel wat jammer dat je die nacht levels moet spelen, maar die zijn zeker goed voor wat afwisseling in de game. Aan de graphics is niks op te merken, zeker als je die van de PS3 nog niet hebt gezien. Al bij al kon deze game toch beter naar mijn mening en laten we gewoon afwachten tot de volgende Sonic!

7.8

09-07-2009 15:10 Glennodude is offline Stuur een email naar Glennodude Zoeken naar berichten van Glennodude Voeg Glennodude toe aan je vrienden lijst
 
Plaats nieuw onderwerp Beantwoorden
Ga naar:

Powered by Burning Board Lite 1.0.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH
Nederlandse vertaling door Zidane007nl